1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2263105

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
mikenomad: Jag instämmer. Fruktansvärt att vi loosar den här matchen på det här sättet.
Det enda positiva jag kan tänka är ff vinn 3 förlora 1... då borde vi klara oss. Det håller än. Vinn minst 3 raka nu!
Hockey är en underbar skitsport!

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
Olli Hahl: Men timrås enda chans att slippa kval är att 2 andra lag fuckar upp totalt samtidigt som timrå spelar över sin kapacitet. Vi är fortfarande samma brögäng som torska 12 raka.

Ta och njut att vi är inne i ett stim med poängplockning

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer