Ikväll förlort vi 2 poäng jävulsk bittert!!! Precis somm mot Änglaholm!!! Menn vi vann 1 poäng som kann va livsviktig i slutännen!! Glömm int dä rabbuslingar!! Nu firt vi ikväll å på torsda komm Skellefte till EON å då åk vi fan!! Vi tapp ju folk i parti å minut!!! Stå upp å låt dä rinna lätt ikväll!! Vi ä Timrå IK å vi ger aldrig aldrig upp! 🙏
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Precis somm mot Änglaholm!!!
Menn vi vann 1 poäng som kann va livsviktig i slutännen!!
Glömm int dä rabbuslingar!!
Nu firt vi ikväll å på torsda komm Skellefte till EON å då åk vi fan!!
Vi tapp ju folk i parti å minut!!!
Stå upp å låt dä rinna lätt ikväll!!
Vi ä Timrå IK å vi ger aldrig aldrig upp! 🙏