Bragd-Birger: Som Rightare själv vågar jag påstå att det aldrig kan bli för mycket av den varan. 😁 Hehe nej men skulle man verkligen få önska sig rightare så vore det på backplats då endast Fille fillur är det av våra backar. En till dimension helt enkelt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hehe nej men skulle man verkligen få önska sig rightare så vore det på backplats då endast Fille fillur är det av våra backar. En till dimension helt enkelt.