Yes, finns ingen anledning att peta Rattie från hans position i PP. Överlag kanske man inte ska köra både Åberg och Rattie i samma PP. Blir en rightskytt för mycket. Möjligtvis då att man tar upp Åberg på blå som back.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Yes, finns ingen anledning att peta Rattie från hans position i PP. Överlag kanske man inte ska köra både Åberg och Rattie i samma PP. Blir en rightskytt för mycket. Möjligtvis då att man tar upp Åberg på blå som back.