Icingpucken: Tjena, ny här..! Det stämmer att det inte finns något rykte om en finsk back på ingång. Letade febrilt igår kväll efter en kandidat och jag kunde inte hitta något. Snubblade över ett namn som kan vara något att värva nu i Januari. Mikko Lehtonen, skadad just nu, har vädrat att det inte är optimalt att harva i AHL. Vad tycker ni? Kan det vara något?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...