1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2270514

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
{9566}: Det är klart att domarna skall respekteras och att man måste ha visst överseende med att de kan göra fel. Men det m å s t e bli en jämnare bedömningsnivå! Det är helt orimliga skillnader nu där det blundas för helt horribla saker samtidigt som en närmast ofrivillig rörelse ger flertalet matchers avstängning. Och det här med att spelare/ledare knappt ska få skaka på huvudet i riktning mot domaren utan att bestraffas rejält, herregud. Var leder det tror de? Till större respekt och förståelse för domarnas situation? Knappast, snarare spär det på intrycket att de är lättkränkta individer utan självkritik

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
mikenomad: Ja, den slashingen som Rattie åkte ut för mot Malmø var ju något av det petigaste man sett

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer