Chief: Att Luleå spelar "lite småfult" är väl ingen överraskning ?? Det gör dom ju ALLTID! Ska TIK ha en chans i kväll, så måste KIMO vara på topp. Tydligen släppte han "en lätt puck" förbi sig enligt Radio-sporten. Kan TIK nu bara spela kallt i andra "perren" och sen trampa gasen i botten i tredje, så tror jag på vinst för TIMRÅ med 3 - 2.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att Luleå spelar "lite småfult" är väl ingen överraskning ?? Det gör dom ju ALLTID!
Ska TIK ha en chans i kväll, så måste KIMO vara på topp. Tydligen släppte han "en lätt puck" förbi sig enligt Radio-sporten.
Kan TIK nu bara spela kallt i andra "perren" och sen trampa gasen i botten i tredje, så tror jag på vinst för TIMRÅ med 3 - 2.
TIMRÅ IK 4 Ever!!!