1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2273137

Sv: Apropå nånting...
{9661}: Brynäs och Leksand bör vara i samma grupp. Klassiskt derby. Utifrån top 6 HA nu:

Norr: Luleå, Löven, SAIK, Modo, TIK
Öst: DIF, Brynäs, Leksand, Örebro, Västerås
Väst: Frölunda, Färjestad, Karlskoga, Linköping, HV71
Syd: MIF, Rögle, Växjö, Oskars, Kristianstad

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Greven: Syd-divisionen är ju ganska tråkig bortsett från Rögle och MIF. I övrigt så är det väldigt tilltalande grupper i mina ögon.

Sv: Apropå nånting...
Greven: unnar inte löven en shl plats. Men jag förstår din poäng

Sv: Apropå nånting...
Greven: det är sant, men ekonomiskt tänk, och det är vad allt handlar om. Shl är en penningmaskin. Som allt annat i dagens samhälle handlar det om att tjäna pengar. Djurgården- Leksand skulle fylla globen flera ggr om.

Sv: Apropå nånting...
Greven: oavsett vilken gruppindelning man gör så borde detta realiseras!
Växjö nästa lag att pausa pga covid...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...