Laken: Jag tror att Timrå endast kommer att tappa 4-5 poäng resten av serien. Sen blir det SM-guld av bara farten. Vidare blir det vinst i världsfinalen mot Detroit med 7-3, 4-6. Fan va gõtt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tror att Timrå endast kommer att tappa 4-5 poäng resten av serien. Sen blir det SM-guld av bara farten. Vidare blir det vinst i världsfinalen mot Detroit med 7-3, 4-6.
Fan va gõtt.