1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2274391

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: ja men hur fan förklarar man att samma grupp spelare sedan kunde vinna 8 av 9 matcher??? Samma tränare, samma spelare... nån form av förändring måste ha sket som förvandlade laget från klappmongo till king. Det lär ju inte vara så enkelt som att Nubben knallade ner i omklädningsrummet och sa: "nu måste ni vinna grabbar". Är det helt enkelt så att våran lägsta nivå är riktigt jävla låg? I s f är huvuduppgiften att undvika lägsta nivån så mkt som möjligt och här har ledarna stort ansvar.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Albin Carlsson tillbaka! Skönt med åtta backar, och tyckte faktiskt att han började komma in i det innan han blev skadad. Och är det inte typiskt för nykomlingar att vara ojämna?

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Ja du, det är märkligt det där. Frukten av att samtliga höjde sig.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer