1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2274545

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Exakt! Hade vi börjat säsongen så som vi gjort de senaste 15 matcherna så hade vi legat på slutspelsplats eller play-in åtminstone. Man får inte vara naiv i denna serie.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Nej, det är det som smärtar mest med den här säsongen. Lagledningen var helt enkelt inte tillräckligt skärpt för att fatta de enkla förutsättningar. Vi hade behövt en tavla i omklädningsrummet som visade poängsnittet som behövdes och hur långt det var kvar till 65 poäng. Jag var helt säker på att vi hade fattat det uppenbara men tyvärr var det inte så.
Nu är vår möjliga räddningsplanka att det faktiskt finns 4 väldigt svaga lag den här säsongen. Vi ger aldrig upp..

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: jag grämer mig ff över förlusterna hemma mot Djurgården och Linköping! Dom poängen hade suttit fint!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer