Modano: Vart har du hört eller läst om detta? Hockeykväll nämnde inget alls om en sån nyhet, vilket jag är säker på att man skulle gjort om det låg något seriöst bakom.
Rip Kirby: Madhawk skrev senast idag att det högst troligt kommer landa i att Salak kommer spela i DIF. Hans nuvarande klubb såg förmodligen chansen att försöka klämma ut lite extra cash i affären och DIFs sportchef verkar desperat.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer