Perreman: En annan intressant statistik säger att vi är starka på hemmaplan där vi tagit 24p på 16 matcher,målskillnad -4 vilket är bättre än Malmö och lika bra som Linköping och Färjestad.
På bortais har vi bara tagit 10p på 16 matcher och är sämst av alla lag med en målskillnad på -28! En klar besvikelse och här måste vi förbättra oss och ta fler poäng.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
På bortais har vi bara tagit 10p på 16 matcher och är sämst av alla lag med en målskillnad på -28! En klar besvikelse och här måste vi förbättra oss och ta fler poäng.