1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2288322

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Visst det är skrivet i affekt, men lyft blicken. Florerar väldigt många sådana där inlägg på Twitter från folk med.
Ibland känns Nubben utåt sett bara lite "nonchalant" som att fans inte förstår hur saker går till och flinar åt det i media typ.
Tror bara att om föreningen likt de flesta andra föreningar utåt sett blir mer öppna och ger mer info från början så slipper man mycket av frustrationen som byggs upp.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Gör det säkert, men det är ändå skillnad att skriva det personligen till någon. Tycker dock att det är idiotiskt att skriva det även på Twitter, när tillräckligt många skriver det så blir det till slut en "sanning" där det blir svårt att visa sin oskuld, lite som att JO fick spela för att pappa betalar.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer