Dubbeld: Förstår det. Men alla Shl-lag är väl på jakt och Timrå ligger knappast högst upp på listan för spelare. Någon skrev att vi får välja bland de spelare som blir över och det ligger nog rätt mycket i det, tyvärr.
Inlägg: 2289608
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: "-Vem är coach?" -"Eh, vi har två huvudcoacher." -"Ok, nej tack."
+ 3