Chief, Oraklet med flera: Fortsätt hemskt gärna med lite textglimtar från matchen. Jag höll på att förgås när SR slutade sända... Visst, HockeyLive i all ära, men först måste jag ladda ner Realplayer.... Vet ni hur lång tid det tar på modem. Jag vägrar!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Chief, Oraklet med flera: Fortsätt hemskt gärna med lite textglimtar från matchen. Jag höll på att förgås när SR slutade sända... Visst, HockeyLive i all ära, men först måste jag ladda ner Realplayer.... Vet ni hur lång tid det tar på modem. Jag vägrar!!!!