Andersson: passiva klubbor i Timrå, det är för svagt framför egen kasse. Irriterande att vi ser ut att få med oss noll poäng på två riktigt bra matcher mot topplagen. Vi hade behövt få med oss minst 2 pinnar på dom här två matcherna mot saik och Frölunda. Samtidigt kanske man inte kan räkna med att få med sig så många poäng när vi bränner så otroligt många lägen. Känns som att en sån som Hanzl har bränt en otrolig mängd lägen dom senaste 5-6 matcherna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer