Villervalla: det finns fortfarande supportrar och andra intresserade som kan köpa biljetter som inte är övertygade om att det är värt det med Timrå än.
Sedan finns det fortfarande personer som inte är bekväm att gå på stora arenor med många som skriker ännu så pass nära inpå den smittspridning som omicron drog igång…
Bästa marknadsföringen är ändå matcher som den ikväll.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer