1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 230122

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-03-03
RoW: Jublade i köket hemma av samma anledning!

Luleå har lyft grishockey till en nivå Löven bara skulle kunna drömma om.
Ulf Rådbjer borde läsa regelboken, maken till blindstyre har jag aldrig sett, åsså snackar han om en annan nivå i slutspelet,
men hallå:
vi har en sport med en regelbok som gäller från junisar upp till landslag, det är bara att döma. Är man rädd för att blåsa sönder en match ska man stanna hemma i Tumba.
Maken till skitstövlar =Luleå har jag aldrig sett i en hockeyrink, och Rådbjer såg visst inget heller! Fyrans nyheter hade den oprovocerade käftsmällen på Robban i två vinklar,
Taavola: Är det hockey, som du ser det?

Åkerblom, din aktie stiger för varje match!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...