1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 230157

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2003-03-03
NallePhu: Ja och...

Vilken slags hockey vill vi ha?
Är jag en nostalgisk dinosaurie som tycker att Sovjet spelade hockey, och Kanada grisade och trasade sönder det, vann ofta, men i mitt tycke är kombinationer och spelsinne det vackra, klapp klapp...jag vet att det finns dom som älskar det brutala mer, tuffa tacklingar och slagsmål.
Jag köper inte den hockeyn.
Röda örnar kanske är en sinnebild för brutalitet, broccolitallar för nåt annat!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...