mikenomad: Håller fortfarande med om att freddan borde bytas ut jag också. Han borde inte få sparken, men vi borde helt enkelt gå skilda vägar nästa säsong. Freddan är bra på mycket men dålig på mycket också. Jag tycker att Ante ska få ta över och att vi tar in en ny assisterande.
Vi har väldigt mycket att tacka freddan för men jag ser inte han i båset SHL säsongen 25/26 eller 29/30. så varför inte börja leta efter den tränaren redan nu? Våran egen Sam Hallam/Roger Rönnberg. Det är den snubben vi måste gräva fram, det är den personen som kommer ta timrå in i framtiden, och kanske ta oss till vårat första SM-guld.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vi har väldigt mycket att tacka freddan för men jag ser inte han i båset SHL säsongen 25/26 eller 29/30. så varför inte börja leta efter den tränaren redan nu? Våran egen Sam Hallam/Roger Rönnberg. Det är den snubben vi måste gräva fram, det är den personen som kommer ta timrå in i framtiden, och kanske ta oss till vårat första SM-guld.