Erre92: tycker Åberg är en flopp. Inte på samma sätt som alvarez är en flopp men vi får inte betalt för Åberg. Alvarez ser ut som att han är redo att gå i pension.
{297}: Ja möter man Djurgården I kval lär inte Åberg bry sig mycket som att spela 4 mot 5 Djurgårdare som han är.Nä Freddan ner på folk nu i 3e vaska om väck laget för satan
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...