{297}: Timrå har inte en chans på deras platser. Det enda som betyder något är att aporna tappar poäng, så vi slipper det där förbannade hovet i kvalet
SebastianH: för 10 omgångar sedan fanns det inget annat lag än DIF man ville ha i kvalet, idag tror jag det inte spelar någon roll om vi får hemmafördel eller ej, mot djurgården åker vi ur. Tror vi har bättre chanser mot något annat av krislagen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...