Brodda13: Är det bara jag eller försvinner Rattie alldeles för mycket i 5 mot 5 ? Har ingen kemi alls med sina kedjekamrater. Känns inte som en spelare som växer när matcherna bli fysiska och tighta. I PP vet vi ju alla vad han går för, men har vi toppspelare som kommer kunna gå i bräschen och leverera nu på slutet och i ett eventuellt kval? Åberg? Hanzl? Rattie? Nja jag vet inte jag.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...