Rallarn: Riktigt trist kväll. Vi hade chansen att haka på flera lag uppåt i tabellen. Istället går allt emot oss och vi tappar två till livlinor(BIF, LHC) och tappar återigen mark på Malmö som återigen blir vår enda livlina
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vi hade chansen att haka på flera lag uppåt i tabellen.
Istället går allt emot oss och vi tappar två till livlinor(BIF, LHC) och tappar återigen mark på Malmö som återigen blir vår enda livlina