BlackBay: Nej och ett J20 i spillror där alla lovande spelare ser ut att dra. Nubben kommer garanterat dra om vi åker ur med. Det kommer inte finnas nån stomme att bygga på denna gång heller. Vilka kan ens tänkas bli kvar? Jakob Blomqvist, Albin Carlson, Per Svensson, Walli och sen då?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vilka kan ens tänkas bli kvar?
Jakob Blomqvist, Albin Carlson, Per Svensson, Walli och sen då?