1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 230735

Sv: Slutspelsresa
Knylan: Jag instämmer helt i detta resonemang. Det är en sådan sjuk regel så det finns inte. I lördags så stod man inne på navet och bussen om , man gick i vanlig ordning mot party bussen för att stiga på när man får höra ett en ny regel hade kommit fram och det var att " man var tvungen att vara 18 år för att få åka på den bussen". Det är något jag inte förstår argumentet var att man var rädd att minderåriga skulle få i sig alkohol , kan man inte få det i den andra bussen då den är ju inte förbjuden mot alkohol ? Varför just i slutspelet kom denna regel?

Ville bara säga detta , iövrigt så gillar jag resegruppen skarpt...!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer