1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2307814

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
DenRöda: Håller med i stora drag förutom Svensson och Westerlund som jag tycker förtjänar 3or. Laleggia varit nyttig överlag trots brister i defensiven plus att jag tycker han tar mer ansvar nu än han gjorde tidigare nära en 4a för mig. Som man kan se i din lista är det alldeles för många 1-2or på forwardssidan.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2022-03-10
Labban: Förstår det med Per Svensson. Jag tänker mig mest på det att hans styrka är lugnet och hans tacklingar. Tycker det har försvunnit efter hans skada. Westerlund tycker jag inte har stuckit ut något jämfört med resten. Glömde skriva att 1 är underkänt och 2 godkänt osv. Madsen får underkänt eftersom han är på vippen till att spelat för lite.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer