kerosene: Om det är sant att han förhandlat under pågående slutspel håller jag fullständigt med. När det sedan gäller landslaget tror jag inte han skall vara säker på en plats, med eller utan "djupfrysta torskblock". Timrås framgångar i vinter beror ju heller inte på en spelare utan hela laget. Kunde vi fylla luckan/hålet efter Z är det inga som helst problem att justera backsidan inför nästa säsong
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrås framgångar i vinter beror ju heller inte på en spelare utan hela laget. Kunde vi fylla luckan/hålet efter Z är det inga som helst problem att justera backsidan inför nästa säsong