”Träningen idag tycker jag att det var bra energi på och det känns verkligen som att gårdagen verkligen behövdes. Det känns som att alla tror på det och ser möjligheterna, det är otroligt viktigt,” säger Blomqvist
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
”Träningen idag tycker jag att det var bra energi på och det känns verkligen som att gårdagen verkligen behövdes. Det känns som att alla tror på det och ser möjligheterna, det är otroligt viktigt,” säger Blomqvist