OlliJanne: Jag har dock inte fått bilden av att Fagerwall är nått taktiskt geni. Den "enda" gången han riktigt lyckats var ju när Kentää satte sin spelide som Fagerwall va mellanhand i princip. Ser mer Fagerwall som en Freddan typ, en som bygger grupper. Det har han också ajälv sagt i nån podd jag lyssnade på nån gång. Med det sagt så kanske Fagerwall är precis vad DIF behöver för att tagga till i ett kval.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Med det sagt så kanske Fagerwall är precis vad DIF behöver för att tagga till i ett kval.