Hörde ett rykte om att det stod om Krykov i dagens Expressen, dock inte nätbilagan. Kan någon bekräfta eller dementera?
Debatten om Lindman och andra debatter tycker jag är intressant läsning. Men det tycker tydligen inte vissa "etablerade" skribenter som uppmanar till att man ska lägga ner debatten. Sedan så skriver man själv en massa fjantinlägg som inte tillför speciellt mycket.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Debatten om Lindman och andra debatter tycker jag är intressant läsning. Men det tycker tydligen inte vissa "etablerade" skribenter som uppmanar till att man ska lägga ner debatten. Sedan så skriver man själv en massa fjantinlägg som inte tillför speciellt mycket.
Tips: Luleå VS TIK 1-4