{9108}: Kommer knappt kunna slappna av om vi så leder med 7-0 i avgörande match med 1 min kvar av 3:e. Slutspel om Le Mat i SHL är ingenting mentalt mot det här. 😂
Sputnik: Nja förstår dig lite, men jag håller på att ni hänger kvar. samt att vi får upp lite mer lag från norrland till shl, så man slipper dessa långa turer etc :D
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Slutspel om Le Mat i SHL är ingenting mentalt mot det här. 😂