Timrå visade upp ett mycket effektivt power-play spel idag, vilket avgjorde matchen. Krykov var KUNG - igen!!! Även Wallenberg gladde med kämpaanda och en väldans fart under skridskorna. Men HELA LAGET bör hyllas en kväll som denna!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Krykov var KUNG - igen!!!
Även Wallenberg gladde med kämpaanda och en väldans fart under skridskorna.
Men HELA LAGET bör hyllas en kväll som denna!
Tack Timrå IK!