1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2322430

Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
OM vi vinner imorrn måste ju '' vi ska slå ut hela djurgården '' spelas för fullt

Svarskommentarer

Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Andersson: tycker vi ska sjunga denna:

Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Andersson: alla typer av hån mot Djurgården om vi vinner imorn vore helt osmakliga. Det är fruktansvärt att åka ur SHL. Det vet vi själva. Det är brutalt. Jag vill inte ens höra ramsan ”vi hatar djurgårn”, låt oss älska vårat eget lag i stället för att hata andra.
Om vi skulle åka ur vill vi knappast bli hånade som lök på laxen.

Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Andersson: Man kan väl vara stor efter vinst ändå? Ruttet att håna ett lag man slagit ut, genomruttet, förståeligt om den spelas under serien dock.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...