agne: Snacka goja. Lagen i HA producerar många talanger till Svensk hockey. Blir inte kvar lika länge i DIF kanske. Men med tanke på att AIK ligger i HA så blir det hetate möten även där.
Sputnik: Jag kan inte fatta hur man inte kan vara nöjd med JJ. Han är hästlängder bättre än båda Djurgårdens haussade importer. Han får gärna stå nästa år med. 13.13 från SHL nästa år….
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...