roger_sundsvall: Nej hade det på känn. Lodin skrev själv på Twitter. "Tack för allt"
Nej men hörni, skall vi satsa på "riktigt" slutspel nästa säsong så vi kan fylla läktarna med lite mindre ångest i potten. Då blire bara att njuta på riktigt!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nej men hörni, skall vi satsa på "riktigt" slutspel nästa säsong så vi kan fylla läktarna med lite mindre ångest i potten. Då blire bara att njuta på riktigt!