Det är väll dax för denna nu ? Jag tror vi förnedrar Fuleå i morgon och får en behövlig vila medans dom andra harvar vidare. Faan va skönt att det är 2 hemma nu ( Om det behövs ( c : ) Så spelarna slipper riskera att få en järnbalk i nacken när dom står i båset. Det räcker väll med att dom har dvärgbjörkarna att tampas med på plan som gör sitt bästa för att inte spela hockey.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tror vi förnedrar Fuleå i morgon och får en behövlig vila medans dom andra harvar vidare.
Faan va skönt att det är 2 hemma nu ( Om det behövs ( c : )
Så spelarna slipper riskera att få en järnbalk i nacken när dom står i båset. Det räcker väll med att dom har dvärgbjörkarna att tampas med på plan som gör sitt bästa för att inte spela hockey.