Ja man kan inte annat än att bli imponerad... Men i Semifinalen kan det ju Bli fbk eller fbk eller kanske mitt kära Leksand :-) *S*
Kan inte annant än att lyfta på kepsen och säga lycka till i fortsättningen och skulle inte mitt Leksand gå vidare så hopppas jag innerligen att Timrå vinner sm serien........
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja man kan inte annat än att bli imponerad... Men i Semifinalen kan det ju Bli fbk eller fbk eller kanske mitt kära Leksand :-) *S*
Kan inte annant än att lyfta på kepsen och säga lycka till i fortsättningen och skulle inte mitt Leksand gå vidare så hopppas jag innerligen att Timrå vinner sm serien........
Lycka till!!
Heja LEKSAND!!