cloon: Det lär vara detaljer i kontraktet som inte är 100 klart än. När han säger så kan det väl lika gärna stå för att i hans medvetande är det klart men att själva påskriften inte är där än
mikenomad: skönt att känna Timrå ångest även utanför kval . Fan blir inte Rattie och Hanzl kvar gråter jag nog en skvätt . Rattie har för mig detta året personifierat det jag vill ha mycket av i Timrå. Frejdig hockey med enorm glädje över att få representera Timrå.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...