Jåkkinen: Läste en plusartikel från Aftonbladet tror jag det var. Det kan dröja med KHL spelare till SHL lagen då de försöker safta ut så fet lön som möjligt pga de uteblivna lönerna i KHL nu i början av silly i allafall. Frågan är hur det blir med transatlanter etc.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det kan dröja med KHL spelare till SHL lagen då de försöker safta ut så fet lön som möjligt pga de uteblivna lönerna i KHL nu i början av silly i allafall. Frågan är hur det blir med transatlanter etc.