Nisse på Mon or: Liljegren, Alvarez o Carlsson har ju kontrakt-än så länge i alla fall o då ska de ju finnas med i truppen. Är dock ganska övertygad att man kommer bryta med åtminstone nån av dessa. Sen lär det väl också bero på hur truppen ser ut o hur stor den blir. Men nog skulle man kunna ha nån junior istället för Liljegren/Alvarez kan tyckas. Ingen av dessa tre känns ju SHL kompatibla. Så kan ju hoppas nån självmant vill röra på sig också.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är dock ganska övertygad att man kommer bryta med åtminstone nån av dessa.
Sen lär det väl också bero på hur truppen ser ut o hur stor den blir.
Men nog skulle man kunna ha nån junior istället för Liljegren/Alvarez kan tyckas.
Ingen av dessa tre känns ju SHL kompatibla. Så kan ju hoppas nån självmant vill röra på sig också.