DenRöda: Torsten Yngveson i BIK Karlskoga ligger nog bra till. Rätt lik nubben på det sätt att han alltid ställer ett bra lag på isen, år efter år. Hade varit spännande att se vad han kan göra i Timrå och SHL.
Niikeliito: Det är klart, både Yngvesson och Georgsson hade varit fint. Tänker mest på att ha Hallin eller Robban som överhuvud där det finns assisterande som underlättar för rekryteringen samt har dessa herrar status inom föreningen. Kontaktnät byggs ändå upp känner jag, och vi ska ju dessutom slussa upp många juniorer framöver så resurser på utveckling ska ju byggas.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer