Niikeliito: jo men exakt! Det som lockar att spela för Västervik är väl den familjära delen och att det kan vara en bra språngbräda. Se Kapla som ett exempel. Riktigt bra i Skellefteå i år och innan det Västervik.
Timrå skall ju dock inte vara en språngbräda framöver. Vi ska ju vara en slutdestination för de allra flesta med undantag de som tar sig till NHL.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrå skall ju dock inte vara en språngbräda framöver. Vi ska ju vara en slutdestination för de allra flesta med undantag de som tar sig till NHL.