T T: såklart väldigt kul för samtliga spelare, inte minst för Svensson. Vi som supportrar bör också komma ihåg att detta endast blir av pga att det inte är något landslagsuppehåll för dessa matcher, så endast spelare som har spelat färdigt för säsongen tas ut. Alltså ingen spelare från top 8 lagen i SHL som fortfarande spelar slutspel.
T T: Då har Timrå numera 5 st svenska landslagsspelare om man räknar med Lander och Wedin. Pettersson kan ju bli aktuell senare också. Räknar Wedin och Pettersson som klara.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer