{8179}: Han gjorde ett större offensivt avtryck i den kedjan än vad Liljegren, Olofsson och Alvarez gjorde, och då hade han knappt gjort några A-lagsmatcher innan. Tycker man ser väldigt mycket potential i honom. Hans brister var väl i närkampsspelet i bägge zoner och spelet utan puck.
Så ser gärna att det är i våran klubb han får utvecklas i. Med tanke på vilka toppspelare vi kommer ha i laget så bör vi nog ha råd att ”chansa” med honom från start.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så ser gärna att det är i våran klubb han får utvecklas i. Med tanke på vilka toppspelare vi kommer ha i laget så bör vi nog ha råd att ”chansa” med honom från start.