Asch, lite klantigt skrivit av mig. Det jag menade var att Ulf helt enkelt "släppte matchen", dvs översåg med de eventuella regelvidrigheter som förekom.
Sen vet jag faktiskt inte om man bli utvisad för filmning, och i så fall, vad heter överträdelsen?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Asch, lite klantigt skrivit av mig. Det jag menade var att Ulf helt enkelt "släppte matchen", dvs översåg med de eventuella regelvidrigheter som förekom.
Sen vet jag faktiskt inte om man bli utvisad för filmning, och i så fall, vad heter överträdelsen?