mikenomad: Hoppas man är lite kylig med att fylla truppen helt. Känns som marknaden kommer vara lite mer späckad denna silly än vanligvis som sagt och nog lär det gå att hitta guldkorn där ute.
mikenomad: Vi har ju tre defensiva pjäser på plats. Om vi leker med tanken att Eronen och Laleggia är klar. Är det Westerlund+junior vi vill ha då? Eller vad finns för alternativ som bra 7e back.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer