1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2326896

Sv: Silly Season 2022-2023
jens_88: Westerlund vill jag gärna ha kvar. Älskar hans skridskoåkning, och tror att han kommer att bli riktigt jävla bra nästa säsong.

Sen skulle jag vilja ha in några nubben-patenterade 2-stegsraketer (ex Strålman, Regin). Dvs spelare som är billiga och år 1 får mogna och utvecklas, för att år 2 - förhoppningsvis - blomma ut och bli bärande spelare.
Kräver dock en scoutingficka med redig matjord i. Det finns ju gott om exempel på tilltänkta sådana värvningar som inte slagit lika väl ut.
Men: vi behöver chansa lite också. Satsa på yngre. Särskilt med den stomme vi nu kommer att ha dom kommande åren.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer