{297}: Modo är alltid illa behandlade av domarna, det är sen gammalt i banjoland, men det blir lätt så när man har otur i tanken och man har kusingifte och sin syster som första sexuella erfarenhet...
Booze: Vilket bra uttalande av någon som verkligen begriper något!!!!! Bland de mest inkompetenta o idiotiska jag någonsin har sett här i vår bok gå o lägg dig o dra nå mögligt över dig!!!!! FY FAAN FÖR DIG!!!!!😈😈😈😈😈😈😈
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer